با اجازه ی خدا

هر بنده ای با اجازه خدا سخن میگوید

هر بنده ای با اجازه خدا سخن میگوید

با اجازه ی خدا

تصویر خود گویای حرف دلمان است

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۱۲ ب.ظ

http://upload.tehran98.com/img1/t40s0advcf9qrhyyo.jpg

نظرات  (۶)

سلام با پست جدیدی بروز شدیم نظر فراموش نشه لظفا
یا حق در انتظار شما و نظراتون

سلام
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق میشود
عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق میشود...
شرط دارم که فردایی نه خیلی دیر و دور
مهربانی حاکم کل مناطق میشود...

به امید ظهورش

یاعلی..
اللهم عجل لولیک الفرج
خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک

ولی جالب اینجاست که ....

تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی ؛

ولی من به این کوچکی تو را فراموش کرده ام . . .

  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلامـــ
    آقاجان سلام ...
    نمی دانم از چه بگویم و از چه بگریم ...
    از نبودنتان ...
    یا از بودنتان ...
    بودنتان هم همانند نبودتان سخت است ...
    سخت است من باشم و تو نباشی ....
    سخت است خویش را یار نامیدند و تو را مولای ... ولی ندانم کجایی ...
    جمکرانی یا گوشه ای از شش گوشه ...
    بر مزار مادر غریبت هستی و یا دیده دوخته ای به گنبد طلای جدت ... علی بن موسی الرضا ...
    و یا نگاهت بر ایوان طلای جدت علی است ... عجب صفایی دارد ....
    و یا ...
    در خیمه خویش منتظر منتظران خویشی ... منتظر من ... بلکه آدم شوم و نوکری ز برای درگاهت ...
    آقاجان ...
    دعایم نکنی نوکر که هیچ ... آدم هم هیچ ... موجود نمیشوم ...
    آقاجان ...
    دعایم کن ...
    دعای هدایت .... آدمیت ... شهادت
    التماس دعا
    یازهرا کربـــــ بلاانشاالله
    سلام علیکم وب بسیار زیبایی دارید.
    به وبلاگ من هم سر بزنید .peida-va-penhan.blogfa.com 
    اگه با تبادل لینک موافقید خبر بدید.
    ممنون
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی